Wordt steeds netter, wegen/fietspaden worden verbeterd, dankzij EU gelden. Prijzen bij de horeca stijgen ook ieder jaar maar uit eten gaan is er lang niet zo duur als in Nederland. Voor € 15 heb je al een flinke maaltijd.
Leo Mulder
Absoluut de moeite waard.
Dirk Wijnen
Mooie omgeving. Wordt in snel tempo veel gebouwd en langs de kust verandert ivm toerisme. Binnenland nog veel ongerept. Ondanks dat er veel oude gebouwen staan toch overal opvallend schoon. Aanrader zeker bezoek aan Pula en Rovinj. Maar ook even verder kijken